Selamlar en son 38+1 de pazartesi doktora gittim bu hafta doğum olmazsa haftaya da gel dedi ama randevu 38+5 e buldum yani haftaya cuma 🫠 yabi yaklaşık 2 hafta olmuş olacak , 9 gün muayene olayı tam olarak nasıl oluyor yani 9 gün içinde gidince tekrar muayene olabiliyor muyum hastaneden mi sıra almam gerekiyor , pazartesi gitsem nstye alırlar mı sizce , en son gittiğimde sancı yoktu