Merhaba hanımlar direk konuya girmek istiyorum 1.5 yıldır bebek istiyoruz ama maalesef olmuyor bende pko var eşimde bir sıkıntı yok çok şükür benim adetim düzensiz normal birinin ayda bir adet olması gerekirken ben iki ayda bir oluyorum tamı tamına 60 günü buluyor daha reglime çok var 60 gün olarak sayarsak ama bu ay diğer aylardan farklı belirtilerim var normal olarak kasıklarım sıklıkla ağrımazken bu ay sürekli ağrıyor belim ağrıyor daha bir kaç belirtim de var ve adetime 13 gün var ama benim sormak istediğim soru şu ben iki ayda bir adet görmeme rağmen hamile kalabilir miyim? Yardımcı olursanız sevinirim☺️