sena_arslan1 bez Molfix ıslak mendil slepy ben kızımı da 2 numaradan başlattım oğlumu da öyle yapıcam şimdilik 3 paket aldım İBB den de bi 3 paket Yenidoğan bez geldi baya oldu yeter ilk zamanlar sonra kilosuna göre almayo düşünüyorum bide pişik yapabilir fazla almak elde patlama sebebi ama molfixte hiç bi sıkıntı yaşamadım kızımda