NNewbabyy benim kolestazım vardı o yüzden acil doğum yapmak zorundaydım. Doktor beni acilen sezeryana almak istedi ama ben ilk doğumum olduğu için normal doğumu denemek istedim. 0 açılma ve minik minik sancılarım vardı. Suni sancı aldım ve 36 saat süren bi doğumum oldu. Açılmam çok yavaş ilerledi. Bu süreçte bir sürü ebe ve asistan gördüm. Kimi son derece anlayışlı kimi aksiydi. Doğumumu yaptıran asistan çok sakin ve anlayışlı ama ebe sert bi kadındı. Ben artık 36 saatin sonunda çok yorulmuş ve sıkılmıştım çünkü bu sürede yalnızsınız. Aksi bi durumda sezeryana alınma ihtimaliniz olduğu için aç ve susuzsunuz. Beni en çok zorlayan açlık ve susuzluk oldu. Doğum esnasında 3-4 tane asistan vardı. Ama sadece bi tanesi doğumu yaptırdı diğerleri benimle konuştu. Çok yoruldun biliyoruz ama az kaldı. Bebeğini kucağına aldığında sende dinleniceksin bizde diye teselli ettiler hep. Diğer odalardan hamilelerin ve ebelerin gergin sesleride geliyodu. Sanırım bu biraz da doğum yapan annenin tavrıyla da alakalı. Ikınmak yerine sadece bağıran kadınlarda vardı çünkü ve ebelere bağırıp çığıran. Herkes işini yapmaya çalışıyo kimsenin işini zorlaştırmaya gerek yok bizim işimizde kolay değil doğum yapıyoruz sonuçta ama bunun için kimseden annemizmiş gibi ilgi bekleyemeyiz. Açıkcası siz nasıl davranırsanız onlarda size ona göre davranıyolar.