serenayshnn size böbrekte genişleme var diye kadın doğum doktoru mu söyledi üroloji doktoru mu? Bana kadın doğum doktoru bakıp söyledi özelde. İki gün önce devlette kadın doğuma gittim böbreklerim ne durumda diye de sordum, genişleme var demişlerdi dedim. Onu üroloji takip eder dedi bakmadı.