Burcu-2634 User0987 bana var geldi bende 2. Hamileliğimi böyle çok silikle öğrendim adete 1 hafta kala
User0987 Burcu-2634 aslında dikkatli bakınca çok hafif görünüyo gibi ama emin olamadım çok silik olduğu için negatif testlerde de böyle çıkıyodur belki diye 🙄
Kkklelp Var canm bende 7. Gün yapmıştım o çizgiyi görmek hayaliyle 6. Gün diyelim hatta erkenmiydi bilmiyorum negatif çıkmıştı akşam kan vericem bende inşallah pozitifi kanda görürüm 🤲🏻
User0987 Zeyno800 25 yumurtam toplandı kaliteli 18 yumurtam kaldı ama eşimde azospermi var ondan ameliyat ile sperm alındı. Sadece altı tane embriyomuz oldu. İkisini transfer ettiler.
User0987 babycom456 merhaba bugün 9. Günümdü sabah kanamam oldu iğne vurulmaya acile gittiğimde söyledim kan değerlerime baktılar betahcg 73 çıktı şuanlık bir sıkıntı görmediler ama pazartesi tekrar kan vericem artışı gözlemlemek için