Minnakbiri Yarın 21+3 olacağım bu günlere o kadar zor geldim ki kötü bir şey daha duyacağım diye aklım çıkıyor bana dua eder misiniz güzel anneler ben de artık mutlu bir hamilelik geçirip sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım 🌺
Glnrskr Minnakbiri İnşallah çok güzel haberlerle çıkarsınız odadan. Rabbim evladınızı size bağışlasın. Stres yapmamaya çalışın diyeceğim ama bende sizin gibiyim sürekli korku içindeyim. Karnımla oynayarak bebeğimle konuşarak aşabiliyorum bunu. Sizde deneyin derim iyi geliyor. Karnıma dokundukça onun hareketleri beni de sakinleştiriyor.
ikincibaharrr Minnakbiri İnşallah hayırlı haberler alırsınız Allah’ın izniyle kalbinizi ferah tutun yarın kapıdan çıkarken Allah’ım sana yaslandım gidiyorum deyin
Annelikmghb Minnakbiri insallah canim duam seninle sende bana edermisin haftaya sali da benim var gercekten güzel seyler duymak istiyorum artık saglikla kucagimiza almak nasip olsun 🤲
Minnakbiri Glnrskr benim de hareket ettikçe gözlerim doluyor çok mutlu oluyorum Allahım razı olsun sizden de ❤️
Minnakbiri Annelikmghb Siz de güzel haberlerle ayrılın o odadan inşallah sağ salim kavuşalım yavrularımıza ❤️
Minnakbiri Mevlude998 merhaba güzel geçti bir sorun çıkmadı şükür annesine dil bile çıkardı bebişim yüzünü de gördük rabbim hepimize çok güzel sağlıklı hamilelikler geçirmeyi nasip etsin 🥰
Mevlude998 Minnakbiri yaa maşallah Allah daim etsin inşallah ben bi hata yapıp şehir hastanesinde oldum ama bana hiç bilgi vermediler. Kendi doktorum yoktu o gün sadece ölçüp gönderdiler. Şaka gibiydi.
Minnakbiri Mevlude998 malesef öyleymiş ben özele gittim biraz pahalı ama devlette benimle ilgilenen olmadı o kadar kanamam oldu düşerse düşsün dediler artık gitmiyorum