1gamze suyum falan normaldi sadece son haftalarda az kilo kilo alıyordu son kuayene 34+6daydi 35te nstye başlıca demişlerdi öğün sordum nstye giricekmiyim diye yok bebek 33le uyumlu haftaya başlarsın dediler haftayı göremedik hala içimde keşke ısrar etseydim belki Bi sıkıntı gorurlerdi nstde diye