esmacuk ben doğum boyunca Beril gürlek ile ilerledim doğumumu da onunla yaptım. Zaten onun her muayenesi detaylı gibi. Detaylı usg için ayrı bir doktora da gitmedim. Evet rapor vermiyor yetkisi yok çünkü. Raporu sanırım radyolog ya da perinatoloji veriyor. En az yarım saat sürüyor belki de daha fazla tam hatırlamıyorum çok oldu çünkü. Ama bi sıkıntı görürse muhakkak söyler. Eğer imkanınız varsa gidin takipli olmasanız bile her hastasıyla ayrıntılı ilgilenşyor yine de.