Harryer34 ekip kalabalıktı rahat 10 kişi vardı ebeler hemşireler 2 kadın doğum doktoru 2 çocuk doktoru Ayşe beyazdı doğumu yaptıran doktor ben 41 hafta olunca yatırıp suni vermeye başladılar 3 gün suni sancı aldım öyle doğum yaptım ben bir sorun yaşamadım herkes gayet ilgiliydi güzeldi temizdi sancı odasında yanınızda bir kadın refakatçi kalabiliyor doğumdan sonra odalar iki kişilik