Orta boy valiz hazırladım şu sert kapaklı olanlardan bir taraf bebişin bezi, kıyafeti battaniyesi vs diğer tarafa da pijamalar, gecelik işte tacım terliğim vs koydum çok da doldurmadım ki geri toplanırken ben toplayamazsam diğerlerine kapatmak sıkıntı olmasın diye. Bebek çantası almıştım bir de sırt çantası şeklinde onun içine de kendim için gerekirse diye havlu, lif , ped falan koydum bi de pusetimizle kapı süsümüz var 🤭