12 Ağustos’ta doğum yaptım ilk gün herşey çok iyiydi bebeğim emiyordu. Sonra hemşireler illa da silikon göğüs ucu istediler eşim de aldı ama numarasını büyük almış bilmeden bebek onu ilk tuttuğunda tiksindi öğürdü ve birdaha meme tutmadı mama verdiler hep kustu 2. Gün sürekli kustugu için yoğun bakıma aldılar 😏 bugün bugün yoğun bakımda 3. Günü her gün süt götürüyorum 30 sn falan görebiliyorum. Var mı böyle başına gelen? Bebeğimi boşuna aldılar oraya koydular gibi hissediyorum. 😏😏