Gurbetaslan merhaba kızlar ben tüp bebek ile hamile kaldım en 8 Agustosta kan verdim 663 cıktı ve dün yine verdim 4032 cıktı sonuçlarımın yükselişi iyimi acaba
Zhra42 Gurbetaslan Tabiki hafif bas donmesi ama grip olduğum için tam da anlam veremiyorum 4.gebeligim belki daha sonra da başlar