Elif380 Son adet 4 Temmuz ama Salı günü kanda negatif çıktı 0.2 çıktı evde test yapıyorum silik çıkıyor neden böyle acaba
Elif380 MNesemm ben Salı günü gittim çıkmadı yanı 2 gün oldu daha artık bu hafta da olmazsam bi daha kan veririm adet söktürücü de kullanıyorum 43. Gün bugün ama hala gelen giden yok