Bende olmuştu gebeliği önlüyor hatta dogumdan sonra emzirme döneminde yukselir süt koruyor muhabbetide ordan geliyor hatta dostinex yazmıştı bana sonra her ay kontrole çağırdığı gebe kalana kdr ic dedi ben bir kutu kullandim sonra bıraktım psikolojik olarak iyilesince her şey oda duzelmis yillar sonra hamile kaldim mesela ama tedavi olmamasida büyük soruna sebep oluyor bilgin olsun.