Rabiamina ya zaten özel illaki işte kişiye özel davranıyor bebeği gösteriyor ediyor ama devlet hastanesindeki doktorlarda haklı cok kalabalık öyle hastanın gönlüne göre bebekle uğrasmıyor tabiki bakıyolar ama biz bişey anlamıyoruz onlar kendi bakması gereken şeyleri görünce illa sana gösterecem diye cabalamıyorlar