1PrensAnnesi___ valla ben özelde kendi isteğimle oldum . Bebek çok iriyse,annenin çatısı müsait değilse , bebek makat gelişli ise , son haftalara gelinmesine rağmen kanala girmemiş ise , annenin şeker tansiyon gibi sağlık problemi varsa , anne karnında bebek gelişimi durdu ise , plesanta previa durumları gibi şeyler sezaryen oluyor diye biliyorum .