Betsin aşılama yapılalı 6 gün oldu. Ben beklemedeyim. Kendi sürecimi fikir olsun diye anlatayım sana. Adetin 3. Günü muayene ettiler. Yumurta büyütme için ilaç verildi. İlacı bitiminin 2 yada 3. Günü kontrole gittim. Yeterince büyümediği için 4-5 gün sonra tekrar çağırdı. Çarşamba günü gittim ve bu kez büyüme yeterli deyip o gece yapmam için çatlatma iğnesi ovitrelle verildi. O geceye ilişki önerildi. Cuma günü sabah eşimle hastaneye gittik. Ondan örnek istenildi. 2-3 saat kadar verilen örneğin aşılama için hazırlanmasını bekledik. 11:25 gibi aşılamam yapıldı. Yarım saat kadar o masada söyledikleri şekilde yattım. Ardından günlük hayata dönebilirsiniz deniyor ama ben 2 gün sıkılmadıkça pek kalkmadım. Bana zor gelen işleri yapmadım. İlk defa bugün evde sil süpür yaptım. Biraz kasık ağrım oldu ama aşılama ile ilgisi de olmayabilir tabi bilmiyorum