Bsnrarslan75 canım artık zorunlu haller olmadıkça genel anestezi yapılmıyor isteğe bağlı değil diye biliyorum. Spinal ya da epidural de bence daha sağlıklı ve kolay. Evet doğum anında geriliyorsun korkuyorsun ister istemez ama bebeğin ilk anına şahit oluyorsun. Ayrıca o beldeki uyuşukluk 4 saate kadar geçmiyor ve o arada ilk ameliyat sonrası ağır sancıları hissetmeden atlatmış oluyorsun. Yatarken de doğum sonrası bebeğini hemen emzirmeye başlayabilirsin yardımla bu açıdan bence belden uyuşturma daha avantajlı 🤗