Rumeysa_01 bu soru artık her dakika sorulmaya başladı sanki 😧 benim ilk bebeğim karnımdan baktı kalp atışı bile duymadan düşük yaptım, ikinciye 4 kere alttan baktı çocuk şu anda 3 yaşına girecek 😁 bu bebeğime de 4 ya da 5 hatırlamıyorum düşük tehlikesi yüzünden baya bakıldı ama 14 haftalık oldu bile gayet sağlıklı. Hep şunu düşünün bebeğiniz sağlıklıysa tutunur. Bunun alttan üstten bakmayla alakası falan yok