Kızlar doğum yaptıktan 45 gün sonra felan benim göğüsümden iltihap gelmişti durmadan sıktım sökülsün diye çünkü emziriyordum ondan sonra 3 gün sonra felan geçti süt gelmeye başladı ama sağ göğüsüm o günden beri hiç sişmiyor sağım yaptığımda da 30 cc çıkıyor en fazla sizin başınıza geldi mi bu durum bebeğim 4 buçuk aylık olacak hala göğüsüm inik sol göğüsümü veriyorum yetiyor şükür onu da sağıyorum inik olduğu için burada Doktor veye hemşire olan yokmu aranızda bunu bilen ne iyi gelir hiç şişmedi o günden beri bi göğüsüm şişerken digeri hep inik😢