Sevdasinan Merhaba kizlar 18 hafta besgunluk hamileyim midemde ve bogazimda acayip yanma hissi var ozellikle ayaga kaltigimda bu durumu yasayanlariniz varmi
EfeveBaby Benim ikinci hamileliğim. 19+6 haftalık olduk çok şükür 🙏Mide yanması çok normal olması gereken bir durum. Bebek mideye baskı uyguladikca asit yukarı çıkıyormuş. Birde progesteron hormonu düz kasları gevsettigi için mide kapağı tam kapanmiyormus. Soda limon yapıyorum. Soğuk süt elma iyi geliyor. Eğer çok zorda kalırsan günde 2 kereye kadar renie tablet kullanabilirsin demişti doktorum. Ama hiç almadım. İlk hamileliğim de sürekli gaviscon şurup içmek zorunda kalmıştım.
Sevdasinan EfeveBaby cok tesekkur ederim benim ilk hamileligim neredeyse hergun yeni birseyler ogreniyorm ☺️Ayagi kalkinca cok belirkin bogazimda hissediyorm yanmayi uzandhgimda pek fark etmiyorm