Hamileliğin başındaki o bulantılar gibi değil de mide yanması ve kusma dürtüsü olmuştu bende. Gebeliğin sonlarına doğru reflü çok görülüyormuş. Ne yesem gece kafamı yastığa koyunca yediklerim genzime dolardı, günlerce oturarak uyudum. En iyi gelen elmalı soda, sade sodaya limon sıkmak falan oldu yatmadan önce. Reflü gibiyse bir deneyin isterseniz bir de yediklerinize de dikkat edin. Artık midemiz daha da sıkışık ve hassas çünkü.