Herkese merhaba güzel haberler alacağımız bir gün olsun inşallah 🙏 benim 3.5 yasında bir kızım var kızımdan sonra spiral ile korundum 31 temmuzda yani adetin sonu spirali cıkarıldı. Bu ay bat 27 ağustos. Ama 5 gündür sağ kasığımda batma ve sızlama vardı. Dün cok artınca evde erken gebelik testi yaptım negatifti. Zaten ilk aydan beklemiyordum ama hastaneye gittim kan verdim hemde ağrı için diğer testlerim yapıldı ve idrar yolu enfeksiyonu olduğum söylendi. Zaten negatif olduğu için Antibiyotik kullanmam gerekebileceği söylendi ama daha günüme 12 gün var pozitife dönerse diye tedirgin oldum . böyle olup gün yaklasınca pozitife dönen varmı acaba? Ben kızımda 5 gün kala düşük bir değerle öğrenmiştim. Böyle bir durum yaşamamıstım kafam cok karıstı