Merhaba arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Özel sektörde çalışıp da doğum parası almış olanlar süreç hakkında bilgi verebilir mi? Brüt maaştan hesaplanıyor fakat tavan sınır var mı ? Ne kadar maaş ile ne kadar geçici iş göremezlik parası aldınız beni aydınlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler