HelloooMomy irem88 Canım az önce geldim tekrar nstden. Doktor daha iyi ama yarın tekrar gelsin yanıma demiş. Yarın yine nst çekilecek. Umarım yarına baya dinlenmiş olarak giderim ve hareketleri çok iyi olur 🥲❤️🙏🏻
irem88 HelloooMomy Amin canım sen sakin olmaya çalış sen stres yaparsan bu bebeğe de yansıyor biliyorsun sonuçta zamanı doğarsada doğar 9. Ay her bebek 40 haftayı doldurmuyor
HelloooMomy irem88 Yok hayatım benim zaten son 18 günüm kaldı. Zorunlu sezaryen olacağım. Biraz minyon çeltiklenme var bende. Biraz daha kilo alsın isterim sadece 🥲 36+0 da 2593 Gr