Razismom Merhaba kızlar bu hastaneye giden var mı acaba, yada daha önce doğum yapan… Tecrübelerinizi merak ediyorum.. 31+6 haftalığım bu hastanede muayene oluyorum ama doğum ile ilgili endişeleniyorum doğal olarak… Giden varsa süreciniz nasıl geçti?