Btlshnnn Hanımlar ikinci gebeliğim bu ilk tetanozu iki doz oldum 2018 de şimdi tekrar yaptırmama gerek var mı acaba 3 ncü doz olarak yapılacak doktorumu isteğe bağlı dedi. Yaptırsam mı yaptırmasam mı karar veremedim sizler yaptırdınız mı?