Tgcerkn Merhaba :)) kendiniz için hastane çantasına nasıl bir pijama takımı koyacaksınız. Boydan elbise şeklinde olan mı yoksa pantolonlu mu. Yoksa ikisi de mi aynı tarz olmalı. Hangisi daha rahat olur
gaydirigubbakcemilem Tgcerkn ben ilk doğumumda iki tane koymuştum biri normal önden düğmeli takım diğeride beyaz yine önden düğmeli takım fotoğraf çekimi için
Celebi1 Tgcerkn pijama koyacaksanız da asla açık renk kullanmayın, dün sabah dogum yaptım kan revan olmayan yer kalmadı resmen, beyaz almıştım bide rezillik
Tgcerkn gaydirigubbakcemilem giymek çıkarmak rahat oluyor mu peki alt kısmı doğumdan sonra. zorlandınız mı
Tgcerkn Celebi1 Gerçekten mii . bende hep beyaz renk bakıyordum. Geçmiş olsunnn. Analı babalı büyütsün Rabbim.
Celebi1 Tgcerkn beyaz giyecekseniz de çok iyi korumanız gerekiyor alt bölgeyi, ben iki depend bir bezle yapamadım. Teşekkür ederim bu arada size de sağlıklı doğumlar diliyorum
Kubraalp67 Bir tane elbise tarzı 3 tane de normal pijama takımı koydum ne olur ne olmaz diye de çok açık renkler koymamaya çalıştım. Etrafımdaki doğum yapanların tavsiyelerine uydum kanama falan olursa üste başa geçer diye yedek aldım.
Tgcerkn Kubraalp67 bende buraya yazana kadar hep beyaz bakıyordum valla teşekkür ederim fikir olduu :))
mickey Tgcerkn Bir tane normal pijama takımı. Bir tane emzirme cepleri olan lohusa pijama takımı. Bir tane de elbise şeklinde sabahlıklı koydum. Onun haricinde bir tane de ayrı alt eşofman koyayım diyorum. Ne olur ne olmaz kanamam kıyafete çıkar falan diye.
Kubraalp67 Tgcerkn rica ederim 😊 bende öyle ilk doğum olacağı için bilmiyordum sora sora öğrendim ona göre de düzenliyorum çantamı 😅
br2023 Tgcerkn Bunu hiç düşünmemiştim sayenizde yorumlara bakıp nasıl olanları almam gerektgni gördüm az daha bende beyaz giycktm😂