Sunnyy76 Kızlar test yapmadım henüz 7 ağustosta çatlatma iğnesi vuruldum 2 gündür sürekli uykum modundayım test icin 3 gün daha bekliyorum ama siz neler yaşamıştınız belirti olarak
Burcu-2634 Sunnyy76 ilk bebeğim de sadece bel ve sırt ağrısıydı belirtim 2. De ise yoğun kusma başka da bi belirti yaşamadım
La_sumom Sunnyy76 sürekli uyku sol kasıkta iğne batması ve psikolojide ciddi anlamda değişiklikler benim belirtilerim böyleydi
La_sumom Sunnyy76 sürekli uyku sol kasıkta iğne batması ve psikolojide ciddi anlamda değişiklikler benim belirtilerim böyleydi
Liimon Sunnyy76 sanmıyorum uykunun aşılama ile ilgili olduğunu. Daha çok erken. Olduysa bile yeni yeni tutunuyordur
Sunnyy76 Yok canım dün ovulasyon testi yaptım çok silik tek çizgi çıktı göğüs ucumun kenarlarında çizgi çizgi beyazlıklar oluştu hafif de ara ara kasığım vuruyor adet sancısı gibi bugün aşılamadan sonraki 10.günüm test için erken diye bekliyorum