Kedicik27 Benim bat 20 .dun normal kaset test yaptim .negatif cikti . pozitif olma galiba artık demi. Bu ay diger aylara gore belirtilerim farkliiydj
melissannesi Kedicik27 benimde öyle farklı düşünüyorum bu ay son iki gün adetime ama biraz bi karın ağrım başladı sanırım bu ayda olmadı😬😬🤭
Moz Ozlemtrkylmz94 ben İki kere test yaptımce çizgi çıktı beta verdim 71 çıktı bugün tekrar kan vermeye gideceğim inşallah sağlıkla ilerler
Ozlemtrkylmz94 Hasret18ayaz Moz Benimde bugün olmam gerekiyor şuanlık daha olmadım bende cumartesi kan testi veririm olmazsam doktor 14 Eylül gibi giderim
Hasret18ayaz Bat 24 6 gün kala öğrendik hem idrarda hem kanda pozitifi gördük sabırla keseyi bekliyorum