Pinarkorkmazer Daha önce tedavi sırasında gittiğim doktor kullanmaya devam et herhangi bir sakıncası yok demişti. Şu anda 5 haftalık hamileyim başka bir doktora gidiyorum o da kullanmayı önermiyorum insüline geçelim daha iyi olur dedi. Bende insülin konusunda bi endişe ettim ama şekerin bebeklere çok büyük zararları varmış. O yüzden doktorunuz ne diyorsa onu uygulamanızı öneririm. Ama içinizde yine bir endişe varsa farklı bir doktora da görünmeniz içinizi rahatlatabilir.