lilyum_ Fatmanur12345 ayy tamam gidiyim o zaman. Canım bir sey daha sorcam. Ben simdi ağır bi grip geciriyorum ama doktorum parola bile yasak koymuş yani ben duymadım da esime söylemiş. Ben parolun da yasak oldugunu ilk kez duydum. doktorunuz böyle bir sey soyledi mi size?
Fatmanur12345 lilyum_ hiç öyle bir durumum olmadı ama hamileler sadece parol kullanıyor nasıl yasak demiş ki
FatmaKurtulus94 lilyum_ merhaba ilk 3 ay parol dahi yasak evet. Çünkü ilk 3 ay hayati organları gelişiyor. Doktor banada yasaklamıştı. 3 aydan sonra antibyotik bile kullanabilirsin gerekirse demişti
lilyum_ FatmaKurtulus94 yaa bi de benim bi kürtajım var demek ondan yasakladı. O da şansıma o kadar hastayım ki grip oldum. Boğazımın ağrısı dişlerime ve kulağıma vurdu. Asiri başım ağrıyor duramıyorum. Parol da icemiyorum gecmiyo da napsam bilemedim
FatmaKurtulus94 lilyum_ kürtajla alakası var mı bilmiyorum ama genel olarak ilk 3 ay ilaçlar yasak. Doktorunuza danışıp vitamin takviyeleri alabilirsiniz. Abartılı olmayacak şekilde meyve yiyin ve bol bol dinlenin bence geçmiş olsun ☺️
Dilarakdemir1 Gzmel bende iki gün önce silik çizgi görünce verdim 29 çıktı saşırdım çok düşük değer ama hemen tekrarlamıcam bir hafta kadar beklicem bakalım