ulkutom Kızlar selam doğuma tırnaklarım bakımlı olsun istiyorum kalıcı oje yada protezle doğuma giren var mı? Sıkıntı oluyor mu çıkarılması isteniyor mu
Rabiul ulkutom doktorum ojesiz gelmemi istedi makineye parmağını koyuyorlar tansiyon ölçmek için oje olunca doğru ölçüm yapmıyormuş
matmazelinbeybisi ulkutom kız ne gerek var protez tırnak takınca bakımlı mı oluyorsun😅😅 manikür yaptırabilirsin ojesiz sade temiz görünür
cihans Sizin hayati değerlerinize bakarken parmağınıza bir prop takıyorlar. Onun doğru ölçüm yapabilmesi için ojesiz olmanız gerekiyor. Hastanelerin rutin prosedürü