Merhabaaaa, gebelik şekeri tanısı koyulmadı fakat sınır da ilerlediğim için diyetle devam edip haftalık kan şekerimi kontrol ediyorum. Çok korkuyorum şeker ile hikayeleri okuyup etkilendim. Benim gibi yaşayan veya doğum yapan anneler nasıl bu süreci yönettiniz