kubranurleo ya benim kızımda da öyleydi sırf bu yüzden kaç kere acile gittik. Şimdi 36+5 oğlum da öyle dün 2 2,5 saat yattım belli belirsiz var mı yok mu emin olamadığım hareketler, hıçkırmıyor bile desem yeri. Ama benim bi riskim olmadığı için ben sabırla bekliyorum kontrol gününü. Daha öncesinde de doktor hareket ettiği müddetçe sıkıntı yok demişti. Bugün de hıçkırdı çok şükür🥹😄