MNesemm Kızlar bana diyolarki 3 tane test yaptım ucude yanlış diyolar bu testlerde yanlış çıkma gibi birolasik varmış bana birysrdim test yaparken biri silik biri tam çıkıyormuş öyle diyolar birde siz diyin bana
lilyum_ MNesemm canım bazı markalar yalancı pozitif gösteriyor. Mesela days doctor, artımed. Baska var mı bilemiyorum ama prodoctor ya da predictor markalı testlerin yalancı pozitif gösterdigini duymadım. İstersen bu dedigim markalardan alıp tekrar test yap. Ya da en garantisi kan vermek
zeynosileannis MNesemm testler hiç yanlış gibi değil hepsi pozitif ama bence test alırken hepsini farklı marka almak lazım. Siz kan verin
Kayaakk MNesemm şöyle diyim daha yeni oluşmaya başlayan bebeklerde test böyle gözüküyor ama düşme ihtimali de yüksek oluyor tutmama ihtimali yani benimkiler hep böyleydi
Reina MNesemm benim de böyleydi şimdi 35 haftalığım. Silik çıkması gebeliğin yeni olmasıyla alakalı bir şey. Kan verin
MNesemm Yazmelegi_ bugunsaat 4 aldım da 30 temmuz hasta olmuştum birde diyolarki coook erken beli olmuş o hatalıdır diyolar
BeyzaGnes12 MNesemm sat 30 temmuzsa kaset testte bu kadar hızlı silik test çıkmaz siz en iyisi kan tahlili verin
Hilalikooo İnşallah vardır, bu forumda 5-6 test yapıp hepsi pozitif çıkıp kan negatif çıkanı gördüm özellikle adını bilmiyorum bu mavi kapalı testler sorunlu hep yalancı pozitif görüyorum bana kalırsa en iyisi kan ver bir de predictor veya predoctor al test
MNesemm ggmom bugün gidicem insalh ya birde ben adet olurmen 5 gün oluyrdum busefer 3 gün oldum kısa sürdü anlamdim