Srp53
Srp53 estağfurullah evet paı homozigot olması durumu daha riskli hale getirir ama zaten kullanıyormuşsunuz, benim de babamda genç yaş inme öyküsü var diye yaptırmıştım , ama illa ninelerinizde oldu diye sizde de olacak diye bir şey yok tedbir aldıktan sonra ki siz zaten kullanıyormuşsunuz yaş da inme için bir risk faktörü, anne ve babanızda büyük ihtimalle homozigot ya da heterozigottur size öyle gelmiştir: benim babamda da mthfr homozigot bende de