Honeymommyy merhaba, suyun fazla olmasında anladığım kadarıyla hamilelik şekerinden şüpheleniyorlar, o nedenle dikkat et demiştir. Benim bebeğimin ve kendi kilomda anormal bir durum olmadığı için doktorum şeker yuklemesine gerek görmedi, yaptırmadım yani, sonra 27 haftalık kontrole gittiğimde suyu sınırda görünce şeker degerlerime baktırdı. Sizin de o nedenledir muhtemelen