Ayseeeeylmazzz Benim de 36. Haftada sancım çıktı bebek dönmüştü ve doktor alttan muayene etti 1 cm açıklık vardı heran gelebilir bebek dedi bende korkmuştum amaaaaa şuan 39+3 olduk hala tık yok ara ara sancılar gidiyor hafiften tahmini doğum tarihim bu Cumartesi 19 u yani zamanını doldururdu şükür oğlum. Şuan doğsun artık diye sabırsızlanıyorum 🧿😍