Ayseglllllll Kızlar 25.haftada 33 mm dedi dr normal dedi şuan 29. Haftadayız ama çoğu okuduğum başlıkta kısa vs diyenler de olmuş kafama çok takıldı kontrole biraz daha var normal mı bilemedim
nur_n Ayseglllllll bana 23.haftada 28 mm demişti kısa olduğunu söyledi ve önlem amaçlı fitil iğne falan vermişti sürekli istirahat etmemi söyledi. 28. Haftalarda 32 mm olmuştu ama hala sınır olduğunu söylüyordu doktorum şuan 35. Haftaya geldik çok şükür Progestan fitili hala kullanıyorum 36 da bıraktıracak
Mery6619 Ayseglllllll 26haftalik hamileyim benimde 2 erken dogumum var dün 33mm çıktı sürekli istirahat edeceksin diyor drum hamileligimi öğrendiğim günden beri çok dikkat ediyorum. Evet 25mm sınır ama sizde dikkat edin
Feyzamali33 nur_n bende 27 haftalık oldum iki hafta önce 24 mm idi yarın tekrar kontrolüm var ben sadece progestan fitil kullanıyorum uzunluğum hep aynı kaldı hiç çıkmadı keşke benimki de çıksa biraz
nur_n Feyzamali33 ben baya bi yatarak geçirdim süreci ev işi yemek vs hiçbir şey yapmadım hatta doktorum mümkünse çok fazla oturma bile demişti o yüzden o tedirginlikle baya dikkat ettim şimdi bile hala aşabilmiş değilim yalancı sancıları acaba doğuruyor muyum diye korkarak karşılıyorum:) inşallah sizinki de yükselir
Ayseglllllll Aslanmom1 karından bende de görmedi de burda biraz okudum herkes bşr şey söylemiş kafam karıştı ondan sormak istedim❤️
muzeyyenkomurkara Ayseglllllll benimde o şekilde çıkmıştı ve doktorum çok güzel dedi 25 sınır 31 haftalıkken doğu turu yaptım ve 32 de gittim 39 ölçtü
Aslanmom1 Ayseglllllll Biraz kuyruk sokumu ağrım ve kasık ağrım vardı doktora gidene kadar burdakileri okuyup içim içimi yedi hatta kesin rahim ağzım kısaldı serklaja alacak doktor diye gittim şükür ki öyle bir şey olmadı herşey normalmiş. Biraz akışına bırakıp çok araştırmamak gerekiyor sanırım.