Meltemm21 Kızlar ben burçlara inanıyorum herhangi bir sorun sıkıntı olmazsa oğlum akrep burcu olucak ben başak burcuyum hiç akrep burcu tanıdığım da yok akrep burçları huyu suyu nasıl oluyor bilgisi olan varsa aydınlatsın beni
Sumeyyeky Meltemm21 ben akrep burcuyum genel anlamda kötü biri değildir ya akrep burçları sadece çok kin tutarız en kötü özellik bu olsa gerek anlaşamadığım tek burç da koç 😃
cLearQueen Meltemm21 ben koc burcuyum, akrep burcu yakın arkadasım var gayet iyi biri yardım istesem koşar ama biraz patavatsız. Bide cok kinci hic unutmaz
Betusmsr Meltemm21 Evet çok inanır ve araştırırım Eğer doğum zamanı terazi yada yay burcuna yakinsa onlardan seçmeni öneririm
Betusmsr Çok kaotik olurlar cinsellige aşırı düşkün olurlar Aşırı kinci siz o an kızgınlıkla söyleseniz bile o unutmaz intikam almaya çalışır Bu maalesef tsnidugim biriydi çok şükür Rabbim kurtardu burda yükselen de önemli yükselenini güçlü baskın sevecen bir burç seçerek törpüleyebilirsiniz
Cansu-2600 Meltemm21 Eşim akrep burcu Allah’a şükür çok iyiler bence kiskanirlar ama içten içe çok belli etmezler kin duygulari var ama kadını erkeği farklı sanırım çünkü eşim bugün ona biri kötülük yapsın yarın yardım istese aynı kişi koşar gider yine bu huyuna uyuz olurum
Kubosh Ben şahsen akrep burcuyum yani basak burcu abim var anlasirdik eskiden sadece otoriter olmaya calismasi beni ters teptirirdi dik başliyiz biraz hislerim kuvvetli, sevdimi sever sevemedimi asla sevemem, yani kıskancım annemi babami falan küçükken cok kiskanirdim 😂 sivri dillilik baya var en sonda soylenicek şeyi en basta söylüyorum fln filan
Meltemm21 Kubosh inşallah biraz büyüyünce evde güç savaşları başlamaz 😂 ben başak eşim aslan oğlum akrep olucak galiba
littlemiddle Burçlara inanıyorum. Günlük fal gibi yorumlara bakmam inanmam ama genel özelliklere vs inanıyorum. Tanıdığım akrepler genelde ortamda dikkat çekmeyi seven, şen şakrak insanlar. En baskın özellikleri benim gözlemlediğim bu, her ortamda “ben” tavrı.
Cagla-2434 Akrep burcu olarak Allah’tan sabır diliyorum kin konusunda yani birine tutuldu mu bitti sevmediğini sevmiyor malesef 🤣🤣bu bazen on yargili davranmamiza neden oluyor sonuçta mükemmel biri yok dünyada . 🥲 tabi iyi huylarida var düzenli sabırlı 6. Hissi kuvvetli mantıklı 🥹❤️🌸🧿 sağlıkla kucağınıza alırsınız ins
Minnaksever Meltemm21 didiklemeyi çok sever çok şüphecidir kincidir biraz kıskançtır.ben de kovayla anlaşamıyorum benimki de kova olacak o kısmı düşünmüyorum artık çünkü çocuğum yani sevcem tabi ki 😁
EsilaMiracAyazEren_Moms Meltemm21 en yakınım var ablam 😅 Tuttuğunu koparan yerine göre kıskanç haksızlığa gelemeyen yemek yemeyi ve yapmayı seven bir tipleme özetle gerekirse.. Onun dışında içi dışı bir yalana saygısızlığa nankörlüğe asla müsadesi yoktur. Genel olarak bu 😂😂
Kubosh Meltemm21 anne babama hep saygiliydim yani aslinda o kısmı kisilige yetistirme tarzina bağlı aslan burcuyla pek anlabildigimiz soylenemez ama soz knusu baba mecbur anlasacak 😂