Selam kızlar kendi doktorum izne ayrıldığı için farklı bi doktora gittim oda acil sezaryen önerdi plasenta yaşlanmış dedi,ama şimdiye kadar kendi doktorum bana böyle bişey demediği için kafamı karıştırdı farklı bi doktora gittim oda çok normal gebeliğin sonunda olduğumu normal doğumu bekleyebileceğimi söyledi kafam çok karışık lütfen bilgisi olan cevap verebilirmi ?????