Cuma günü ikinci kızıma doğum yaptım kızlar 4 yaşına girecek bir kızım var birde dört gözle bekledi kardeşini çok heyecanlıydı vs ilk çok güzel karşıladı hala çok seviyor ama çocuğun hareketleri çok değişti aşırı hareketli sürekli koltuk tepelerinde gezen atlayan zıplayan sürekli eziyet eden ama ciddi anlamda yemek yemeyen uyumayan giyinmeyen herşeyi sorun eden bir çocuk oldu birden neden böyle davranıyor acaba