Annelikmghb Zeliha-16 benimde var gebeligin basindan beri havalar cok sicak ona bağlıyorum ama sizin kasiniyorsa uyuz olabilir dikkat edin daha önce bulaştı çok kasintili zor geçiyor
Yesilnur Zeliha-16 bunlardan bende de var ve genelde ikili gibi😢 kasıntınız var mı benim elim değerse kaşınıyor uyuz değil dimi
Bestmomnur Bende 16 hafta bitecek ilk başta karnımda oldu sonra karnım geçti kolum bacağım böyle az az çıkmaya başladı ama geceleri kasinti uyutmuyor . Kaşınmamak için inat ediyorum bende önümüzdeki hafta kontrol var sorup öğreneceğim
Zeliha-16 Bestmomnur ben bugün kadın doğuma sordum cildi yeye gıt dedi şimdi ortalıkta maymun çiçeği vurusu dolaşıyo acaba acile mi gıtsem
Demetyyy Benimde boyun bölgemde çıktı sıcaktan dedim ama suan çenemde çok çıktı ve yanma ve kaşıntı gapıyor bende cildiyeye gidicem 25 haftalık gebeyim
Demetyyy Zeliha-16 bugün doktora sordum hamile olduğun için kullanamazsın dedi doğum doktorum sadece temiz tutmamı önerdi kızlar Beimki isilik gibi değil büyük ve içi sert acıyo kaşınıyo ve yanıyo
Eylem_96 Yesilnur Benim kaşınma sebebi tüylerimi almam olduğunu düşünüyorum.. böyle sivilce gibi olduğu ve hormonlarimda bozulduğu için benim kaşındı baya