iremarsln37 17+2 .Hafif ateş var 37.4 civarı. Ve çarpıntı nabzım normalde 80-85olur şuan 100 nasıl geçiricem napıcam bilmiyorum. Tehlikeli bir durum mu ne yapmam lazım mmm
28Fatos28 iremarsln37 canım benim hiç panik yapma hamilelikte normal sayılıyormuş bu durum çünkü aylardır bmde bu sorunu yaşıyorum hatta nabzım 120 felan çıkıyor önemli olan tansiyonun yükselmesin harici ani hareketlerden kaçın bolca dinlen 🥰
denizleo09 iremarsln37 benim tansiyonum hep çok güzel çıkıyor ama nabzım felaket. 100ün altına hiç inmiyor bazen koşmuş gibi 120 gördüğüm bile oluyor kalbim ağzımda atıyor resmen. Doktor normal dedi nefes alırken zorlanıyorum çok sıcak bi yerde yaşıyoruz
Nazo77 iremarsln37 Var mı panik atak tarzı birşey sende ne desem bilemedim bir elini yüzünü yıka iyi gelir inşaAllah
Nazo77 iremarsln37 Sana iyi gelen şeyleri bilirsin.Seni rahatlatacak şeyleri yap camı aç derin derin nefes al uzan biraz iyi olduğunu düşün Allah’ın izniyle geçer Rabbim yardım eder.