Arkadaşlar bugün doktora gittim 6+3 haftalık hamileyim doktor hem karından hem vajinadan muayene etti ama görünmüyor ve sesi duyulmuyor normal bir durum daha küçük dedi ama diğer bebeğim ultrasonda da görülüyordu kesenin içinde kalp sesi de duyuluyordu böyle bir durum yaşayan var mı yani vajinadan kalp sesini duymam gerekmiyor muydu