Süreç bebeğe bağlı. Ciğer geliştirici iğne olası bir erken doğuma karşı önlem amaçlı yapılıyor. Eğer doğum kendiliğinden başlamaz veya bir sorun sebebiyle alınmak zorunda kalınmazsa taburcu oluyorsun. Benim öyle olmuştu. 32de yatış yapıldı, serumlar, ilaçlar ve ciğer geliştiricileri olup çıktım 2 gün sonra. 37+2 de suyum geldi doğum oldu.