Elif380 elif sana yemin olsun herşeyi aynı yaşıyoruz şart olsun dün kadın doğuma gittim ultrasonla baktılar kist de gebelik de yok adet söktürücü kullanacaksın dedi gönderdi kan almadan bende dün gece geri acile kan verdim ondan önce de erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı silik gözle çok net şekilde kanı belledim o da negatif çıktı bütün testler de şu ana kadar silik pozitif çıkıyor daha da test yapmayacak ben sende yapma kız valla bosver insanı hasta ediyor. Hamile değilsek bile elbet regl olacaz söktürücü falan da kullanma bende kullanmıyorum herşeyşmşz aynı regl tarihleri bile 2 gün var arada düşün