Kızlar ilk resimdeki bebek arabasını aldım pusetsiz biraz büyük gibi geldi . Doğumdan sonra memlekete gidecem uçak araba yolculuğu fln. O yüzden acaba pusetli mi aslam ilk ayalr hem daha rahat olur hemde daha kolay taşırım en azından yolculuk sırasında daha az zorlanırım diye düşündüm. İlk resimdekini iade edip ikinci resimdeki pusetli olanı almayı düşünüyorum nasıl yapmalıyım sizce tecrübeli anneler ? 